.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله به مردم بحرین با تانک و مسلسل

نیروهای رژیم آل خلیفه شبانه مانند عملیات های نظامی در جنگ‌های کلاسیک به مردم غیرنظامی کشورشان در میدان لولو یورش میبرند و ۱۰ نفر را به قتل می رسانند.

به گزارش فارس، مردم بحرین در آغاز انقلاب خود شبیه به دیگر قیام های عربی برای نشان دادن اعتراضات خود در میدان اصلی منامه یعنی میدان الؤلؤ تجمع کردند.

رژیم آل خلیفه برای متفرق کردن مردم شبانه با تانک به میدان الؤلؤ حمله کرد و جوانانی را که در این میدان حضور داشتند با زور سرنیزه از این میدان بیرون کرد.

حمله نیروهای آل خلیفه بیشتر شبیه عملیات های نظامی است که ارتش یک کشور در جنگ با یک کشور دیگر به کار می‌برد نه برخورد با معترضان؛ این درگیری منجر به کشته شدن ۱۰ جوان بحرینی و زخمی شدن ده ها تن دیگر شد.

مردم بحرین با وجود این سرکوب‌های خونین همچنان به اعتراضات ادامه دادند تا اینکه عربستان با نیروهای زرهی به بحرین حمله کرد و این کشور را به بهانه کمک به رژیم آل خلیفه اشغال کرد.

سعودی ها تلاش کردند تا تمام نمادهای شیعه از جمله مساجد و حسینیه ها را در بحرین ویران کنند و موج گسترده ای از دستگیری را به راه انداختند.

مردم بحرین دربرابر سرکوب شدید آل خلیفه و آل سعود سکوت نکردند و همچنان پس از نزدیک به یک سال از اعتراضات خود برای بیان اعتراضات خود به خیابان ها می‌آیند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مهر 1390
به امید نجات شیعیان مظلوم بحرین؛ به امام مان چه بگویم اگر ازما در مورد بحرین بپرسد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.608 seconds.